Stav košíku: 0 Obsah košíku

logo

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu www.rybarlovec.cz
Rybářské a Lovecké potřeby
Marian Telega
Dětmarovice 150
Dětmarovice 735 71
IČ: 738 81 791 DIČ:CZ7603105081

1) Úvodní ustanovení
1. Tyto podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.rybarlovec.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Provozovatele (prodávající) a Kupujícího (zákazník).
2) Registrace
"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v internetovém obchodě http://www.rybarlovec.cz/ a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy Rybářské a Lovecké potřeby, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.
Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: rybar.lovec@seznam.cz
Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

3) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo není skladem nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Může se stát, že přesto, že je zboží zobrazeno, že je skladem, ale v průběhu objednávky se vyprodá. V takovém případě bude kupující vždy informován.
4) Druh dopravy
Osobní odběr
Objednávku je možné vyzvednout náskledující pracovní den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat v pracovní dny od 9:00 do 17:00 pouze ve firemní prodejně v Orlové-Městě.

Přepravní balíková firma PPL
Poštovné, u objednávek do 3000,- Kč, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 125,- Kč. U objednávek nad 3000,- Kč poštovné neúčtujeme.
U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy po dohodě s Kupujícím zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned při výběru způsoby dopravy. Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a bezproblémové převzetí potvrdit svým podpisem na dodacím listě dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů nasvědčujících neoprávněnému vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasícím počtu balíků a jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu takovou zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít.Na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
Česká pošta
Poštovné, u objednávek do 3000,-Kč, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 125,-Kč. U objednávek nad 3000,-Kč poštovné neúčtujeme.
Cena za přepravu se zobrazuje ihned při výběru způsoby dopravy. Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a bezproblémové převzetí potvrdit svým podpisem na dodacím listě dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů nasvědčujících neoprávněnému vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasícím počtu balíků a jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu takovou zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít.Na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
5) Záruka
Záruku na prodávané zboží poskytuje provozovatel dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li v elektronickém obchodě uvedeno jinak, je záruční doba na výrobky všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne vystavení faktury na objednané zboží kupujícímu. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků či zboží. Záruka se nevztahuje na vady, které byly způsobeny zejména neodborným či nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením, mírou obvyklého opotřebení. Záruka se také nevztahuje na vady vzniklé živelnými pohromami, jako jsou zejména úder blesku či jiný atmosférický výboj, oheň, voda a jiné.
6) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
7) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Jak postupovat při vracení zboží:
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 10 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).
8) Doručení a dodací podmínky
Dodací lhůta začíná běžet dnem obdržení závazné objednávky v e-shopu. Je-li objednávané zboží skladem v expedičním skladu provozovatele, provozovatel jej (mimo soboty, neděle a svátku) nejpozději následný den vyexpeduje kupujícímu. V případě, že objednávané zboží bude vyprodáno a momentálně nebude skladem, provozovatel neprodleně tuto skutečnost oznámí kupujícímu (zpravidla telefonicky nebo e-mailem) a dohodne s kupujícím další postup, související s vyřízením objednávky.
Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.
9) Ceny a způsob úhrady
Veškeré způsoby úhrady lze vybrat při výběru dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy
dobírka - objednané zboží Vám zašleme přepravní společností PPL nebo Česká pošta a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti
osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru
platební karta – peníze jsou převedeny online z účtu Kupujícího na účet Prodávajícího č.ú 1732213399/0800. Prodávající odešle zboží do 48h od přijetí platby na bankovní účet
Všechny ceny uvedené v e-shopu, jsou uvedeny s DPH.
10) Bezpečnost
Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.
Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).
11) Reklamace
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
Místem uplatnění reklamace je prodejna Rybářské a lovecké potřeby, Ostravská 70, 735 11 Orlová-Město.
K reklamovanému zboží je nutné přiložit záruční list a kopii dokladu o nákupu a podrobný popis závady. Pokud se závada neprojevuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky či stav, za kterých se projevuje. Reklamované zboží by mělo být zabaleno nejlépe v originálním obalu a musí být kompletní včetně všeho příslušenství, které bylo při prodeji součástí výrobku. Bez výše uvedených náležitostí nebude reklamace uznána.
Provozovatel se zavazuje odstranit závadu zboží, které je předmětem oprávněné reklamace bezplatně. Reklamace bude provozovatelem vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, t.j. do 30-ti dnů od převzetí zásilky, pokud se obě strany nedohodnou na lhůtě delší. Provozovatel může kupujícímu zboží vyměnit či vrátit peníze za výrobek, pokud se jedná o vadu neodstranitelnou či závadu stejného charakteru již 3x reklamovanou a uznanou.
12) Ochrana osobních údajů
Internetový obchod Rybářské a lovecké potřeby podle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů zpracovává osobní data a uchovává je v marketingové databázi firmy. Zpracované údaje jsou plně chráněny před zneužitím a nebudou poskytnuty třetím stranám, kromě těch které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, pošta či speditér a pod.), a to pouze v nutném rozsahu. Kupující dává odesláním své objednávky souhlas provozovateli internetového obchodu k jejich zpracování a využití pouze pro potřebu obchodního vztahu mezi nimi.
13) Závěrečné ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně poštovného. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení §262, odst. 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením §409 a následujících.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Sdílení článku:



Kontaktní informace

RYBÁŘSKÉ a LOVECKÉ POTŘEBY
Ostravská 70
735 11 Orlová-Město
Tel.: +420 739 692 483
E-mail: rybar.lovec@seznam.cz
 
OTEVÍRACÍ DOBA:
Po-Pá: 9.00 - 17.00
So: 8.00-12.00

Platby, doprava

Akceptujeme tyto platební metody:

  • hotově
  • hotově nebo kartou na prodejně
  • převodem na účet
  • naše dárkové poukázky

 

Doprava:

  • PPL
  • DPD
  • osobní odběr na prodejně